2013. augusztus 25., vasárnap

4.rész Érzelmek

Sziasztok Picikéim! Megérkeztem a 4. résszel is. :) Ti hogy vagytok azzal,hogy Zayn eljegyezte Perrie-t? Én sejtettem,hogy ez hamarosan befog következni,de szerintem még túl fiatalok. Várniuk kellett volna még egy kicsit ezzel,mert kitudja még mi történhet kettőjük között. Az eljegyzés az már nagy szó! Liam barátnőjéről mi a véleményetek? Nekem Sophia-ról az a véleményem,hogy szép lány nagyon,de szerintem nem illik Liam-hez. Nekem mindig is Danielle marad a kedvenc 1D barátnő,de ki,hogy gondolja. Én így,de lehet más az ellenkezőjét! :) Visszatérve a blogra,remélem ezzel a résszel is meglesztek elégedve! Tudom már sokszor elmondtam,de elmondom sokadjára is,hogy nagyon köszönöm azoknak,akik olvassák a történetet! Légy szíves komizzatok! :)
             
               Jó olvasást és nagy ölelés: Fanny 





                              **Zayn Malik**

 



Már rengeteg szebbnél-szebb lánnyal találkoztam,de olyannal,mint Ashley soha! Gyönyörű barna szemeivel,kedves mosolyával egyből megbabonázott. Tudom,most egy szemét disznónak gondoltok,amiért Ash-ről álmodozok,mikor ott van nekem,Perrie,de az érzéseimnek nem tudok parancsolni. A Perrie-vel való kapcsolatomat már nem érzem olyan erősnek és boldognak,mint régen. Szinte nincs olyan nap,hogy ne veszekedjünk. Olyan apró-cseprő dolgokon is összetudunk veszni,mint például,hova menjünk vacsorázni. Múltkor is ez volt. Mind a ketten különböző éttermet mondtunk,aminek az lett a vége,hogy vacsorázni se mentünk,de jól össze is vesztünk. Mint az óvodában,komolyan! A srácok már az elején megmondták,hogy mi ketten nem illünk össze,mert nagyon különbözünk egymástól,de engem teljesen elvakított a rózsaszín köd és nem láttam,hogy tényleg így van. Amíg Pezz,szókimondó és lázadó én addig,visszahúzódó a véleményeimet,pedig megtartom magamnak. Dani és El sem kedveli Perrie-t,mert mindig undokoskodik velük. A többiekkel többször is összevesztem a kapcsolatom miatt,mert ők próbáltak rábeszélni,hogy szakítsak Pezz-el,mert ha csak azért vagyunk együtt,hogy veszekedjünk,akkor annak semmi értelme. Én ahelyett,hogy rájuk hallgattam volna,inkább hülyeségeket vágtam a fejükhöz,hogy miért szólnak bele az életembe meg,hogy foglalkozzanak magukkal ne mindig velem,pedig ők csak jót akartak nekem. Ashley-vel minden teljesen máshogy van. A többiek,amikor megismerkedtek vele egyből megszerették,a lányokkal meg úgy el van,mint ha ezer éve ismerné őket. Mikor a szállodában voltunk,beszélgettünk és nagyon sok mindent megtudtam róla,ahogy ő is én rólam. Olyan sokat nevettünk,hogy nekem már fájt a hasam. Az biztos nem mostanában nevettem ilyen önfeledten és boldogan. Volt,amikor azon nevettünk,hogy hogy nevet a másik. Ashley-nek nagyon aranyos és csilingelő nevetése van. Amikor a közelében vagyok a szívem kétszer gyorsabban ver a szemeimet pedig nem tudom levenni róla. Mindig a közelében szeretnék lenni és a karjaim közt tartani. Már a mai napon is sokszor megpusziltam vagy megöleltem,de nagy szerencsémre nem mondta,hogy nem szeretné,hogy ezt tegyem. Csodálom,hogy még a fiúk nem kezdtek el nyaggatni,hogy mi van kettőnk között. Ha mondjuk Niall csinálná ezt egy lánnyal,hogy ölelgetné meg puszilgatná,azért én is megkérdezném tőle,hogy mi van köztük,de ahogy a srácokat ismerem nem fogják kihagyni,hogy meg ne kérdezzék mi van köztünk Ash-el.
A srácokkal elindultuk a nappaliba,mert El ránk parancsolt,hogy hagyjuk őket nyugodtan készülődni,mivel a három csajszi elmegy vásárolni. Nem tudom,hogy Ashley-nek meddig tart a vásárlás,de azt tudom,hogy Dani-nak és El-nek elég sokáig. Múltkor "csak" 10 szatyor ruhát vásároltak. Megkérdeztük tőlük,hogy ez nem sok egy kicsit? Erre ők azt válaszolták,hogy még kevés is. A nővérem és a két húgommal mellett nőttem fel,de ruha téren még őket sem tudom megérteni,hogy minek 2 szekrényre való ruha,ha a felét sem hordják. Anyu már nem csinálja ezt,mert állítása szerint neki bőven elég 1 szekrény ruha. Végre egy nő aki normálisan gondolkodik! Mikor Perrie-vel is mentem vásárolni 10 perc után megbántam,hogy elmentem vele. Elment fél nap a ruha vásárlásra és még cipőt nem is vett. Utána jött a másik fél nap a cipőkre. Nekem csak 1 szekrény ruhám van,de még sokszor az is sok!
A srácokkal elterpeszkedtünk a kanapén és elkezdtünk,valami idióta filmet nézni a tévében.
-Nem tudom ti,hogy vagytok vele,de szerintem a galambos filmek sokkal jobbak,mint ez.-jelentette ki Louis barátunk.
-Én ezzel vitatkoznék.-mondta unottan Liam.
-Most miért? Olyan aranyosak,mikor csoportokban repkednek. Bárcsak visszajönne az én Kevinem is. Olyan magányos vagyok nélküle.-kezdte el hajtogatni,megint a hülyeségét.
-Jól van Louis Tomlinson! Én nem is számítok neked?! Te hálátlan!-kezdett bele a göndör agyatlan is.
-Jaj édesem,ne csináld már! Tudod,hogy milyen fontos vagy nekem.-mondta Lou,miközben elindult a "szerelme" felé. 3 éve együtt vagyunk,azóta ezt csinálják,de sokszor már olyanokat mondanak egymásnak,hogy az már fáj. Szerencsére ezzel nem csak én vagyok így,hanem Liam és Niall is.
-Nem érdekelsz Tomlinson! Holnap beadjuk a váló pert!-mondta Harry semmitmondó arccal. Ennek a két dilónak nem énekesnek kéne lenni-e,hanem színésznek!
-Életem,megtudsz nekem bocsájtani?-térdelt le a Louis a "felesége" elé sírást színlelve.
-Meg te disznó! Az a baj,hogy ennyire szeretlek!-ugrott rá Harry a Répa gyerekre.
-Te állat,szállj le rólam eltöröd a gerincem!-mondta Lou Harry alól nyögdécselve. Harold nagy nehezen lemászott a szőnyegnek kilapított Louisról és vissza ültek a helyükre.
-Komolyan mondom jobb színészek vagytok,mint Marichuy és Huan Miguel.-mondta nevetve Liam.
-Jaj Liam husi,köszönjük.-játszott lányt Répa uraság.
-Hé! Nem én vagyok a csajszi?-kérdezte "mérgelődve" göndörke. Ezen mindannyian jót nevettünk.
-Tőlem uniszex is lehetsz,de én megyek eszek valamit,mert kiesik a szemem,olyan éhes vagyok.-indult el Niall a konyha fele.
-Most ettél meg körülbelül 1 órája 3 szendvicset!-kiabáltam utána.
-Az túl régen volt!-kiabált vissza a konyhából. Nem értem ez a gyerek,hogy tud ennyit enni. Mind a négyünknél többet eszik,de mégse hízik semmit.
-Miért vagy ilyen csöndbe Zayn bébi?-állt fel Louis a fotelből és leüt mellém a kanapéra.
-Amióta hazajöttél azóta vagy ilyen. Történt valami a szállodában?-kérdezte Liam. Tudom,hogy ő nem kötekedésből kérdezi,hanem mert ő mindig mindenkin segíteni akar. Vele a legjobb a kapcsolatom a bandából és szerintem ez kölcsönös is. Neki is bármi gondja,baja van egyből hozzám jön tanácsot vagy segítséget kérni.
-Nincs semmi bajom,csak gondolkodtam.-mondtam nekik félig-meddig igazat. Mert baj az aztán van. Ha többet szeretnék barátságnál Ashley-től,akkor szakítanom kell Pezz-el,de azt sem tudom,hogy mondjam el neki. "Ne haragudj,de megismerkedtem egy lánnyal,aki nagyon tetszik,úgyhogy szakítok veled!" Ezzel,  szerintem egy életre elásnám magam előtte. Lassan 2 éve,hogy együtt vagyunk és annyit érdemel,hogy normálisan elmondjam neki,hogy valójában mit érzek. Meg azt se szeretném,ha harag lenne köztünk. Eleget veszekedtünk az utóbbi időben!
-Haver,akkor nagyon elgondolkodhattál.-veregette meg a vállamat Harry. Erre én csak megrántottam a vállam.
-Amúgy mit gondoltok Ash-ről?-kérdeztem meg tőlük,mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményükre. Ismerem már őket és tudom,hogy ha nem is kedvelnek valakit azt nem mutatják ki.
-Én nagyon megkedveltem. Aranyos és kedves lány.-mondta mosolyogva Liam.
-Én is így gondolom. Már előre látom,hogy nagyon társam lesz a csíny tevéseimben.-mondta szórakozottan Louis.
-Én nagyon szimpatikusnak találom és szerintem nagyon jóba leszek vele. Most kivételesen nem a perverz Harold beszél belőlem,hanem a normális,perverz mentes Harold.-mondta nevetve.
-Köszönjük Harry.-nevetett Liam is.
-Én is ezt gondolom mint,a többiek.-jött vissza Niall a konyhából. -Amúgy nagyon hasonlítotok egymásra Ash-el. Ő is olyan csöndes és visszahúzódó,mint te,de szerintem ő is benne lesz minden hülyeségbe.-mondta,majd leült Liam mellé.
-Én már előre tudtam,hogy szeretni fogjátok,mert nagyon kedves,aranyos lány.-néztem rájuk.
-Túl jól ismersz minket!-jelentette ki unottan Harry.
-3 éve elteltével ne is csodálkozz. Szerintem te is mindegyikőnket túl jól ismered.-válaszoltam neki.
-Hány szendvicset ettél meg Nialler?-kérdezte tőle Louis.
-2 nagyot.-válaszolta.
-Mi van veled? Beteg vagy? Nem szoktál ilyen keveset enni!-kezdte el tapogatni Liam az ír srác homlokát.
-Nagyon vicces vagy Payne.-fintorodott el a szőkeség.
-Megyünk srácok.-hallottuk meg hirtelen Dani hangját. Ahogy ezt Liam és Louis meghallotta egyből felálltak és oda mentek a szerelmeikhez,hogy egy csókkal és öleléssel elköszönjenek tőlük. Lou nagyon bolond sokszor,de Eleanor-ért tűzbe tenné a kezét. Irigylem őket,mert aranyos páros és minden feltétel nélkül szeretik egymást. Akárcsak Liam és Danielle. Én is felálltam a kanapéról és oda mentem hozzájuk. Egyből Ashley-hez mentem,hogy megtudjam ölelni. Nem tudom mi lett velem,de hirtelen rám jött a félelem. Nem mertem megölelni. Csak álltam mellette,mint egy rakás szerencsétlenség,miközben a többiek és ő is engem nézett. Nem tudom,hogy gondolat olvasó vagy ennyire észrevehető volt a félelmem,de hirtelen szétnyitotta a karjait,ezzel biztatva engem,hogy nyugodtan megölelhetem. Nekem se kellett több. Oda mentem elé és megöleltem. Belefúrtam az arcomat a nyakába és beszippantottam kellemes illatát. Azt is megéreztem hogy,gyönyörű barna hajának kókusz illata van. Olyan jó érzés megölelni,ilyenkor azt érzem,hogy csak az enyém és senki másé. Nálam csak fél fejjel  kisebb és így pont kényelmesen eltudom helyezni a fejem a nyaka és válla között. 
-Zayn nem kell tőlem félned.-suttogta a fülembe.
-Ennyire látszik?-súgtam vissza neki,szerintem full vörös volt a fejem,de ezt szerencsére nem látta.
-Aha.-nevette el magát,majd elhúzódott tőlem nagy bánatomra.
-Úgy szeretem,ahogy nevetsz olyankor,olyan aranyos vagy.-nevetett Niall. Tudom,hogy Niall-től nem kell félnem,hogy elvenné tőlem Ash-t,mert szerintem már sejti,hogy mit érzek iránta.
-Neked is nagyon aranyos a nevetésed Pocak.-bokszolt bele játékosan a Szőkeség hasába.
-Te honnan tudod,hogy mennyit eszek?-csodálkozott a srác. Ez hülye kérdés volt Ír barátom,mivel sztárok vagyunk és szinte mindent tudnak rólunk.
-Tudod,az internetről sok mindent meglehet tudni.-mondta nevetve Ashley.
-Ja,tényleg.-világosodott fel Nialler.
-Na jó,majd ha haza jöttünk csevegtek tovább,de most már tényleg menjünk.-kezdett megint felpörögni El. Pont olyan izgi-mozgi,mint a barátja.
-Sziasztok fiúk!-köszönt el egyszerre a három lány.
-Sziasztok!-mondtuk mi is a egyszerre.
-Kíváncsi vagyok ma hány szatyor ruhával jönnek haza! Szerintetek mennyivel?-kérdezte Harry.
-Szerintem most többel,mint szoktak,mert ment velük Ash is.-mondta a nagy okos Niall.
-Tényleg Tudorka? Erre még én is rájöttem!-mondta nagy büszkén Louis,amin jót nevettünk.
-Én felmegyek a szobámba.-mondta Liam. Utána a többiek is mondták,hogy ők is felmennek a saját rezidenciájukba. Már én is menni akartam fel,mikor csengettek. Puffogva mentem ajtót nyitni,de amikor kinyitottam az ajtót és megláttam azt a személyt,akit per pillanat nem akartam a méreg helyett a kétségbe esés lett úrrá rajtam és amikor megláttam a kezében egy újságot utána csak fokozódott.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem Perrie-től.
-Mi van nem jöhetek el a saját pasimhoz?-kérdezte flegmán és a "saját" szót kihangsúlyozta. Ennek megint veszekedés lesz a vége!
-De persze,hogy eljöhetsz. Gyere be.-engedtem be az ajtón.
Bementünk a nappaliba én leültem a kanapéra,de ő nem ült mellém,hanem az egyik fotelba ült le. Percekig nem szóltunk egymáshoz semmit csak bámultunk magunk elé.
-Nem akarsz nekem mondani valamit?-kérdezte ismét flegmán.
-Ha így flegmázol,akkor nem!-mondtam neki kissé idegesen. Nagyon nem szeretem,ha valaki flegmázik.
-Miért ne flegmázzak? Meg van hozzá minden jogom!-dobta hozzám az újságot. A szennylap elején én és Ashley virítottunk,amikor már jövünk el a szállodából és mentünk a kocsihoz. Persze,hogy pont azt a képet tetté ki,amelyiken átkarolom a derekát. Gondoltam,hogy ez lesz,de szegény Ash-nek nem mondtam és ha meglátja biztos ki lesz akadva.
-Na mi van nagy fiú? Elvitte a cica a nyelved?-incselkedett tovább,amitől egyre idegesebb lettem.
-Egész nyugodtan befejezhetnéd ezt a viselkedést,mert nem áll jól.-mondtam neki még egyenlőre nyugodtan.
-Ki vagy te,hogy parancsolj nekem?! Elvégre te csaltál meg engem és nem én téged.-kezdett el kiabálni.
-Én se csaltalak meg téged senkivel,csak ide jössz nekem flegmázni,de arra se méltatod magad,hogy meghallgass!-kezdtem én is hangot adni magamnak. Engem mindig arra tanítottak,hogy tiszteljem a lányokat és soha ne bántsam meg őket,de amit ez a lány csinál az már sok. Meg se hallgat csak mondja a magáét!
-Aha,persze! Akkor mi az a kép az újságban? Hmm..?-csak játszotta tovább az agyát,amitől a falra mászok.
-Eddig is ezt szerettem volna elmondani,de te nem hagytad,mert jobb az agyadat játszani. De előttem nem kell,mert ismerlek,mint a tenyeremet. Tudod Perrie,2 év az sok idő!-mondtam most már én is gúnyolódva.
-Jól van Zayn Malik te akartad! Ha nem mondod el te,majd elmondja az a csaj,aki elszeretett tőlem!-mondta majd kiviharzott a házból. Olyan gyorsan elment,hogy még reagálni se tudtam rá. 
-Zayn! Mi volt ez a kiabálás?-kérdezte Niall,majd lejött a lépcsőn háta mögött a többiekkel.
-Itt volt Perrie.-mondtam unottan és bementem a konyhába.
-Na és mi volt?-kérdezte kíváncsian Harry.
-Benne vagyunk Ashly-vel az újságban,pont mikor átkarolom a derekát és Perrie is látta. Ide jött,hogy megmutassa a képet,de nem tudtam neki elmagyarázni a dolgot,mert egyfolytában csak flegmázott,amitől rohadt ideges lettem és kiabáltunk egymással. Most meg elviharzott,hogy ha én nem mondom el neki akkor, majd megkeresi Ashley-t. Ha valami baja lesz Ash-nek nem ússza meg szárazon!-mondtam idegesen.
-Elhiheted,hogy azt mi sem hagyjuk.-mondta komolyan(!) Louis. Bohóckodik mindig,de ilyen dolgokban helyén van az esze. Mikor valamelyikőnknek gondja van és segít,akkor látszik,hogy ő a banda legidősebb tagja.
-Az a baj,hogy én Perrie-ből sok mindent kinézek.-mondta Harry.
-Nem lesz semmi gond. Perrie-nek a hírnév a legfontosabb és nem fogja bajba keveredni magát,mert azzal csak ront az imidzsének.-mondta teljesen meggyőződve a dologról Liam.
-Ez igaz.-helyeseltem én is. -Szerintem már ti is észre vettétek,hogy mennyire vonzódom Ashley-hez és nem szeretném,ha bármi baja esne,mert egyedül az csak az én hibám lesz.-mondtam dühösen.
-Nem lesz semmi a te hibád Zayn! Ashley erős lány megtudja védeni magát. Garantálom,hogy Pezz nem fog egy újjal se hozzá érni,mert mindene a hírnév. Ash az újságcikken is túlfogja tenni magát,még hozzá kell szoknia,ha velünk van,akkor ez ezzel jár,de ezt szerintem ő is tudja.-mondta Lou és biztatás képen megszorította a vállamat,majd kiment a konyhából. A többiek is kiment azzal az okkal,hogy magamra hagynak egy kicsit,hogy lenyugodjak. Ma ismertem meg Ashley-t,de már is borzasztóan bele szerettem és bármit megtennék érte. Érzem azt a szikrát közöttünk és tudom,hogy ebben a lányban megtaláltam az igazi,mérhetetlen szerelmet!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a rész.Ne aggódj lesz majd még bőven olvasód!!Ha úgy adódik abba ne hagyd a blogot!!A kinézetet illetően örülök hogy új lett.Tetszik ez a lila.
    Puszi,szeretemazírnőmet:Aliz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,nagyon aranyos vagy!:) Örülök,hogy tetszik az új kinézete a blognak! :) Puszi: Fanny <3

      Törlés