2013. szeptember 5., csütörtök

6.rész A balul elsült csíny

Sziasztok Cukiságaim! Itt lennék a 6. résszel. Bocsánat,hogy ilyen soká tudtam csak részt hozni,de anyum nem engedett a géphez,azzal a címszóval,hogy "iskola van és nem fogsz órákig a gépnél ülni!". Pedig 4-ig vagyok iskolába és a leckémet is megcsinálom,de még akkor is hajthatatlan. :/  Már egyszer mondtam,de elmondom még egyszer,aki nem olvasta volna,hogy az iskola miatt hetente csak egy rész tudok hozni. A részeket minden szombaton teszem fel és amiért ilyen soká tudok csak írni,extra hosszú és extra izgalmas részeket fogok nektek hozni! :) Az unokatesóm is olvassa a blogot és mondta,hogy nagyon meglepődött,amikor Perrie bocsánatot kért Ashley-től. Nem akarok árulkodni,de annyit elmondok,hogy nem fejeződött be Ashley és Perrie között a dolog. A tovább részekből,kifog derülni,hogy miről is beszélek!
Reménykedem benne,hogy aki olvassa,annak tetszik a történet és nem csak magamnak írom ezt az egészet! Egy kicsit bánt a dolog,hogy nem komiztok a részekhez és ezért nagyon szépen megkérlek titeket,hogy komizzatok,értékeljétek a részeket vagy iratkozzatok fel! Ha tetszik is egy kicsit a blogom,megtennétek nekem?
Az iskolában legyetek rosszak,de azért mértékkel idegesítsétek a tanárokat! :) Jó tanulást nektek Manók! :)


                                                                   

                       Ez a rajz unokahúgom,Csilla mesterműve. Direkt a 
           bloghoz készítette. Szerintem nagyon szép lett és
           még egyszer köszönöm neki! :) 
                
                                               Jó olvasást és hatalmas ölelés: Fanny


                                                               A világ legjobb zenéje! :D


                                                                       **Louis Tomlinson**

Amióta a lányok elmentek a plázába,azóta nem csináltunk semmit csak punnyadunk a kanapén és bámuljuk a TV-t. Niall-t meg szerintem lecsapom,mert megállás nélkül,azt hajtogatja,hogy ő milyen éhes,meg elakar menni a Nando's-ba. De szerintem nem csak én vagyok így vele,mert látom,hogy a többiek se bírják már sokáig hallgatni.
-Niall Horan most már hagyd abba a nyávogást,mert már komolyan mondom fáj tőled a fejem. A húgaim nem nyávognak ennyit,mint te. Emeld fel a segged és menjél egyél.-mondta Zayn nyugodtan,de a szemét egy pillanatra se vette le a TV-ről.
Zayn-t elég nehéz felidegesíteni,de ha valaki megteszi,annak futás. Volt már rá párszor példa,hogy valaki úgy felidegelte,hogy majd nem neki ment az illetőnek. Négyönknek kellett lefogna,ami elég nehéz volt,mert van benne erő elég rendesen. Visszatérve megmondtam,hogy nem sokáig fogják bírni Nialler idegesítő rinyáját.
-De nem tehetek róla,hogy éhes a pici poci.-mondta gyerekesen az egyetlen ír banda társunk.
-Niall tudod merre a konyha,menjél és tömd meg a pici poci helyett a feneketlen lyukat,ami benned tátong.-mondta Liam szintén nyugodtan,de ő már ránézett a szöszire,hogy hasson rá a nézésével és induljon meg a konyha felé és maradjon csendben.
Szerintem Liam a Föld legnyugodtabb embere. 3 éve ismerem,de még soha nem láttam,hogy kikelt volna magából vagy valakire ténylegesen megharagudott volna. Míg én hülyeséggel oldom a feszültséget,mikor valami gond van, ő mindennek a pozitív oldalát nézi és elsimít mindent a beszédével. Szerintem,ha Liam nem lenne a bandában,akkor mi már rég a börtönben adnánk koncerteket a cella társainknak.
-Szerintem is ez egy jó ötlet,mert a picikém már nagyon nyűgös.-simogatta a hasát Niall. Komolyan,ez a gyerek sokszor bolondabb,mint én,ami már nagy szó.
-Ez 2-3 órával hamarabb nem jutott volna az eszedbe?-horkant fel Harry is.
Niall csak megrántotta a vállát,felállt és nagy örömünkre elindult a konyhába.
-Nem azért,de nem nézünk inkább,valami galambos filmet?-kérdeztem meg tőlük szórakozottan,mert a galamb mániámmal lehet idegesíteni őket. Aminek általában az a vége,hogy már úgy felidegesítem őket,hogy nem is haragudnak csak jót nevetnek rajtam,hogy milyen agyalágyult vagyok,ami nem újdonság. De ki is tudna haragudni ez egyetlen és csodálatos Louis-ra?
-Na,a másik. Ha abba hagyja Niall,akkor folytatod te.-mondta nevetve Zayn.
-Amúgy a galambos filmhez visszatérve,pont eltaláltad,hogy nem nézünk.-mondta nekem Liam és gonoszan elmosolyogta magát.
-Te vagy életem szerelme,mindent megtennék érted,kivéve azt,hogy galambos filmet nézzek.-mondta Harry halál komoly arccal. Liam meg Zayn jót nevettek a "feleségem" beszólásán.
-Akkor csináljunk,valami csíny tevést,mert szét unom az agyamat.-mondtam négyőjüknek,mert már Niall is vissza jött a konyhából nagyon remélem jól lakva,mert ha megint elkezd nyávogni,hogy ő éhes,esküszöm én fogom megetetni.
-Vicceljük meg a lányokat.-mondta nevetve Liam(!),amin mindannyian jól meglepődtünk,mert általában ő szokott minket leállítani,ha ilyeneket találunk ki.
-Tesó te ezt most komolyan gondoltad?-kérdezte meglepődve Niall Liamtől.
-Most miért ne? Csak ti csinálhattok ilyeneket?-kérdezett vissza Liam.
-Nem,de te az ilyeneket ellenezni szoktad nem,hogy még te találod ki.-érvelt Zayn.
-Ma jó napom van,szóval mi legyen a terv?-kérdezte tőlünk.
-Én tudom!-vágtam rá egyből.
-Na mondjad!-csapta össze a kezeit Zayn és normálisan felült a kanapén,hogy lásson engem.
A többiek is rám néztek és várták,hogy mit találtam ki.
-Zayn te felhívnád Ashley-t,hogy megkérdezd mikor jönnek haza,hogy tudjuk mikor jönnek. Utána írnánk egy üzenetet nekik,hogy fontos dolog miatt be kellett menni a stúdióba és a cetlit a konyhába felragasztanánk a hűtőre. Felmennénk az emeletre és mikor megjöttek úgy csinálnánk,mint ha betörők lennénk és pakolnánk meg kutakodnánk minden fele az emeleten. Na jó terv?-kérdeztem kíváncsian.
-Én benne vagyok.-mondta egyből Harry,majd lepacsizott velem.
-Mi is benne vagyunk.-mondta ugrálva Nialler a többiek helyett is.
-Akkor ugye most nekem fel kell hívnom a Kis hercegnőt?-kérdezte Zayn,miközben próbálta kiszedni a zsebéből a telefonját.
-Kis hercegnő?-kérdeztem csodálkozva,mert ez a becenév még nekem is új volt. Harry,Niall és Liam is egyből a hős szerelmesre nézett.
-Jól van na. Most ez jött a számra.-mondta durcásan és a füléhez emelte a telefont.
Látszik Zayn-en,hogy mennyire vonzódik Ashley-hez. Már régóta ismerem,de még ilyennek soha nem láttam. Majd kicsattan az örömtől,aminek mindannyian nagyon örülünk,hogy végre ilyennek látjuk,mert több,mint fél éve csak veszekednek Pezz-el,ami miatt mindig jól felidegesíti magát és csak dúl-fúl. Nagyon remélem,hogy összejönnek Ash-el,mert egymáshoz valók úgy,ahogy vannak. Elhatároztam magamba,ha nem jönnek össze maguktól,akkor majd Louis bácsi tesz az ügy érdekében az már biztos!


                         **Ashley Roberts**

A lányokkal már a Nando's-t is megjártuk vagy is jobban mondva csak én és úton voltunk haza felé. Nagyon kíváncsi voltam,hogy miket csinált velük Perrie,hogy ennyire nem csípik,ezért egy kicsit elkezdetem kíváncsiskodni,de a lányok nem bánták készségesen minden kérdésemre válaszoltak. Amiket Dani és El mondtak,hogy miket csinált Pezz,az már csak arra vall,hogy mekkora álszent. Azt mondták a csajok,hogy mindig minden rosszat rájuk kent,ami nem is volt igaz és ebből többször elég nagy veszekedések lettek,mert persze,hogy mind a három fiú a saját barátnője mellett állt. Elgondolkodtam,hogy most engem is Perrie biztosan hülyének néz,de nem fogok neki bedőlni,mert felvilágosított Eleanor,hogy vigyázzak vele,mert akkor támad hátba,amikor a legkevésbé várom. De belőlem nem tud bohócot csinálni az már biztos! A lányok a hátsó ülésen teljes beleéléssel mesélték még miket csinált Perrie,mikor megszólalt a telefonom. Amikor elővettem Zayn mosolygós buksiját pillantottam meg a képernyőn. Lehet elfelejtettem mondani,de még mielőtt eljöttünk vásárolni,mindenkivel számot cseréltem.
-Szia Zayn.-köszöntem bele a telefonba.
-Szia Ash. Mikor jöttök haza?-kérdezte kedvesen.
-5 perc és otthon vagyunk. Miért? Valami baj van?-kérdeztem tőle,de potyára,mert ha baj lenne biztos nem beszélne ilyen nyugodtan és kedvesen.
-Nem,nincs semmi baj csak szólni akartam,hogy ha haza értetek ne lepődjetek meg,hogy nem vagyunk otthon,mert be kellett jönni a stúdióba egy fontos dolgot elintézni.-mondta,de hallottam a hangján,hogy majd nem elneveti magát.
-Rendben.-mondtam.
-Le kell tennem. Puszi. Szia.-köszönt el,de mikor mondta,hogy puszi,akkor szinte leblokkoltam és egy hang se jött ki a torkomon csak bámultam magam elé és hallgattam,hogy sípol a telefon,mert közbe Zayn már letette. Most tényleg azt mondta,hogy puszil vagy csak én értettem félre?
-Itt vagy Ash? Mi lett veled?-kérdezte Dani a vállamat meg El lökdöste.
Megráztam a fejem és mosolyogva hátra fordultam egy pillanatra.
-Nincs semmi bajom csak egy kicsit elbambultam.-hazudtam valamit hirtelen.
-Értem,de kivel beszéltél?-kérdezte sejtelmesen hangon Dani. Az arcát nem láttam,mert az utat figyeltem,de biztos vagyok benne,hogy a megszokott huncut Dani mosoly ott ékeskedett az arcán.
-Zayn hívott,hogy elmentek otthonról,mert be kellett menniük a stúdióba egy fontos dolog miatt.-mondtam a két lánynak,akik úgy néztek,hogy szinte lyukat fúrtak az arcomba.
-Aha,hogy Zayn. Akkor értem már,hogy miért bambultál te el annyira.-bökött meg Eleanor,de közbe éreztem,hogy a fejem kezd rák vörös lenni. Nem értem miért van az,ha meghallom Zayn nevét vagy valamit,arról a fiúról elvörösödök a torkomban meg egy gombóc keletkezik.
-Nem értem miről beszélsz El.-próbáltam meg magabiztos hangon beszélni.
-Jaj,ne áltasd már magad. A vak is látja,hogy mennyire vonzódtok Zayn-el egymáshoz.-szált be a szócsatába Danielle is.
-Mielőtt eljöttünk és megpuszilt meg megöleltétek egymást elnéztelek titeket és mind kettőtökön láttam,hogy ami köztetek kezd kialakulni az nem szimpla barátság,hanem szerelem. Zayn-t nagyon régen láttuk ilyen boldognak és azóta ilyen,amióta veled találkozott. Teljesen megbabonázod,amit nem csodálok,mert nagyon szép és kedves lány vagy. Amúgy rajtad is észre lehet venni,hogy nem barátként nézel Zayn-re,hanem annál több. Igazam van?-láttam a visszapillantó tükörből,hogy kedvesen rám mosolyog,amitől rájöttem,hogy ők is a barátnőim és nekik minden elmondhatok.
-Az a baj El,hogy igazad van.-sóhajtottam nagyot.
-Mi az,hogy baj?-háborodott fel Dani.
-Azért baj,mert Zayn-nek barátnője van és nem szerethetek belé semmiféle képen.-mondtam el nekik az érvemet.
-Szerintem megnyugodhatsz,mert Zayn 100%,hogy nem szereti Perrie-t. Csak rájuk kell nézni és egyből meglátod,hogy csak Pezz szereti Zayn-t,de ez fordítva nincs így. Próbálj meg te is közelíteni felé és figyeld meg,hogy elfogja mondani egy kis idő után,hogy mit érez. Zayn egy nagyon zárkózott fiú,idő kell neki,amíg megismerkedik emberekkel,de te még ebben is kivétel vagy. Soha egy emberrel sem szokott ilyen hamar jóba lenni,de veled egyből beszélgetett olyan dolgokról,amit még nekünk sem szokott elmondani és ölelget,puszilgat,mintha legjobb barátok lennétek. Szerintem ennél több nem kell,hogy meglásd,hogy ő is érez ilyen kis idő elteltével is valamit irántad.-mondta el Dani a kis monológját.
Nagyon hálás vagyok nekik,amiért ilyen hamar megbarátkoztak velem és ilyen kedvesek és próbálnak segíteni,amiben csak tudnak. Amit Danielle mondott egy kicsit elgondolkodtatott. Azt én is észre vettem,hogy Zayn nem úgy viszonyul Perrie-hez,ahogy kellene,de azt még mindig nem hiszem,hogy miattam lenne ilyen,mert nekem elmesélte Zayn,hogy kettőjük között milyen macska-egér harc megy már rég óta. Olyan jól elbeszélgettünk,hogy se perc alatt oda értünk a fiúk házához.
A kocsival befordultam a ház elé,majd kiszálltunk és kivettük a sok ruhát meg ételt,mert hát Niall nagyon szereti a hasát. Nagy nehezen becühöltük a sok cuccot, a ruhákat csak ledobtuk a kanapéra a kaját meg bevittük a konyhába. A fiúk vacsoráját indultam betenni a hűtőbe,de az még váratott magára,mert megpillantottam egy kis cetlit a hűtő ajtóra ragasztva.

                Sziasztok lányok!

                Egy fontos dolog miatt be kellett
                mennünk a stúdióba.
                Sietünk haza,addig is jók legyetek!
                Puszi! 

                                Srácok xx.


Az üzenetet leraktam a pultra a kajás dobozokat meg bepakoltam szépen sorjában a hűtőbe. Dani és El a mi vacsoránkat pakolták ki tányérokra,aminek nagyon örültem,mert már farkas éhes vagyok. Szinte egész nap nem ettem,aminek meg van a látszata,mert a hasam percenként óriásiakat kordul.
-Tudom meg kéne várni a srácokat,de már én is olyan éhes vagyok,hogy a megvárásról szó sem lehet.-mondta nevetgélve Dani és mutatta,hogy üljünk le az asztalhoz.
Nekünk se kellett kétszer mondani egyből leülünk és hozzá is kezdtünk az evéshez.
Miközben ettünk nem nagyon beszélgettünk csak egyszer-kétszer hümmögtünk egymásnak,valamit két falat között. Mind a hárman megettük a vacsorát,de még az asztalnál ültünk és beszélgettünk,mikor az emeletről egy hangos csattanást hallottunk. Úgy meg ijedtünk,hogy mind a hárman,egyből felpattantunk a helyünkről.
-Úr isten,mi volt ez?-kérdeztük szinte egyszerre.
-Nem tudom,de nem kéne megnézni? Lehet a fiúk nyitva hagytak egy ablakot és a huzat felborított valamit.-mondtam és elindultam kifelé a konyhából.
-Ashley,várjál és ha egy betörő?-kérdezte El és elkezdett vissza húzni a konyhába.
-Biztos nem az. Nyugodjatok meg én fel megyek megnézem.-húztam ki a kezemet El szorításából,majd szépen nyugodtan elindultam a lépcsőn az emeletre. Mikor felértem a folyosón nem láttam egy lelket sem és síri csend volt minden fele.

                        **Zayn Malik**

Hallottuk,hogy megjöttek a lányok,de elég nehéz lett volna nem meghallani,mert kiabálva,nevetve jöttek be a házba. Azt is tisztán lehetett hallani,mit beszélnek,ezért azt is hallottuk,hogy panaszkodnak "ez a sok cucc" meg "majd leszakad a kezem" utána meg meghallottam Ashley csilingelő hangját,ahogy segítségért kiáltozik,mert nem bírja egyedül behozni a sok kaját. Ahogy Niall meghallotta a "kaja" szót egyből leakart menni a konyhába enni,de nem tudott,mert mindannyian ráugrottunk,hogy ne tudjon leleplezni minket,mert akkor oda az egész,amit kiterveltünk.
-Úgy hallom jól sikerült a csajos program.-mondta Lou suttogva,de közbe vigyorgott,mint a tejbe tök.
-Nekem Dani mondta,hogy mennyire szeretik El-el Ashley-t meg,hogy nagyon jó barátnő.-mondta Liam szintén suttogva.
-Nem kéne már valami jelet adni nekik,hogy van fent valaki az emeleten?-kérdezte Harry,aki az ágyon terpeszkedett,amióta a szobába bejöttünk.
-De!-mondta Lou,majd oda ment az ajtóhoz kinyitotta és tiszta erőből becsapta.
Nem gondoltuk,hogy jeladás szóra ezt gondolta,ezért úgy megijedtünk mind annyian,hogy majd nem megőrültünk, Louis meg csak diadalittasan mosolygott. 
Hallottuk,hogy valaki jön fel a lépcsőn,ezért mindannyian összehúztuk magunkat,hogy aki jön fel még véletlenül se halljon meg minket. Aki feljött gondolom megállt mikor feljött,hogy lemérje a terepet,mert már a lépteket nem hallottuk.
-Halljátok,én nagyon éhes vagyok.-szólalt meg Niall hangosan,de Liam abban a pillanatban befogta a száját,hogy még véletlenül se tudjon dumálni.
-Maradj már csenden. Ez a kis időt bírd már ki,utána mehetsz enni.-suttogta oda mérgesen Louis a szöszi zaba gépnek.
Louis-ról tudni kell,hogy ha nem sikerül egy terve,akkor napokig csak duzzog,amiért nem sikerült a kiszemelt áldozatát megviccelni. Ebben az esetben Liam durcázhatna be,mert ő találta ki,hogy vicceljük meg a lányokat.
-Hahó van itt valaki?-kérdezte Ash kiabálva. Ezek szerint ő jött fel megnézni mi a helyzet. Nagyon remélem,hogy nem hallotta meg Nialler-t,mert akkor biztos mind annyian lecsapjuk.
-Kezdjetek el szöszmötölni meg torzított hangon beszélni.-utasított minket Harry,aki hajlandó volt végre lemászni az ágyról.
Mindenki elkezdett dobálózni meg furcsa hangon beszélni. Louis nagy örömére szanaszéjjel pakoltuk a szobáját,de úgy nézett ki nem nagyon érdekelte,mert ő is előszeretettel dobált mindent széjjel.
-Ha nem jön elő,akkor kihívom a rendőrséget.-hallottuk Ashley hangját,ami egyre közelebbről hallatszott.
-Ha kimered hívni a rendőrséget,akkor nagyon megbánod.-szólt vissza Lou torzított hangon.
-Azt kétlem,úgyhogy inkább te gyere elő,mert te fogod megbánni.-vágott vissza Ash. Nem hiszem,hogy nagyon megijedhetett,mert semmi félelem nem hallatszott a hangjából.
-Most mi legyen? Ash meg sem ijedt.-mondta Niall,akinek már nem fogta senki a száját,mert úgy láttuk ki bírja duma nélkül.
-Szerintem menjünk ki,mert ez már nem lesz buli.-mondta a többieknek.
-Szerintem is.-mondta Liam kissé csalódottan.
Harry ment előre,kinyitotta az ajtót és kimentünk a szobából.
-Aha. Szóval ti lennétek a híres betörők?-kérdezte Ash csípőre tett kézzel.
Mindannyian lehajtottuk a fejünket,mint a kis fiúk,akik megbánták,amit csináltak.
-Lányok,gyertek fel nézzétek meg a híres betörőket.-kiabált le Ash a lányoknak a földszintre.
Hallottuk,hogy a két lány már egyből trappol fel és mikor felértek és megláttak minket egyből csúnyán néztek ránk. Gondolom most jön a fejmosás.
-Nagyon ismerősek nekem ezek a fickók. Nektek nem?-kérdezte El Dani-tól és Ashley-től.
-Nekem is. De már nem emlékszem honnan.-ment bele a játékba Danielle is.
Hát valahogy nem így képzeltem el ez az egészet,de szerintem egyikőnk sem. Mind az 5-en itt állunk a 3 lány előtt,mint a szerencsétlenségek.
-Nem így képzeltem el a nagy megviccelést.-súgta oda nekem Liam.
-Én se elhiheted.-súgtam vissza.
-Majd máskor minden zsír lesz.-szált be Louis a beszélgetésbe.
 A beszélgetés Harry és Niall is hallották és mindannyian bólintottunk Lou kijelentésére a lányok meg csak bámultak minket,hogy miről is beszélünk.
                                                                         



                                                       
                                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése